Kép forrása: pexels.com
Egyre több szektorban elég markánsan jelen van a munkaerőhiány, napjainkban a munkavállalók vannak előnyösebb helyzetben. A munkaerőpiac folyamatosan változik, fejlődik és ebben a változásban kell helytállniuk a munkaadóknak is. Aki állást hirdet, sok szempontot kell szem előtt tartania, az egyik ilyen pedig az, hogy hogy tűnjünk ki a milliónyi hirdetés között.
A job, munka, állás szavakra sok-sok millió a találat, ezt se ideje, se kedve nincs senkinek sem átböngészni. Mégis, mit csinálnak az emberek az interneten? Szórakoznak, kikapcsolódnak. Még akkor is, ha épp állást keresnek. Ezért is nagyon hatékony a hirdetés feladás a Lépés Magazin oldalon, ami ráadásul ingyenes is. Ez dinamikusan fejlődő oldal folyamatosan frissülő tartalommal várja a látogatókat, érdekes, szórakoztató és hasznos cikkekkel. A hol után pedig a hogyan a kérdés.
Meggyőző érvek
Adjuk el a munkalehetőséget. Az új karrierlehetőségeket kereső álláskeresőknek meggyőző okokra van szükségük ahhoz, hogy a mi álláshirdetésünket válasszák a konkurensek közül. Ismertessük tehát az előnyöket, a juttatásokat, az irodai kényelmet, vagy azokat a speciális berendezéseket, amelyeket a jelöltek használhatnak. Például ha egy vállalat fizeti az egészségügyi juttatásokat, vagy aktív az önkénteskedésben, állja a munkavállalók ebédjét, írjuk bele nyugodtan a hirdetésbe. Mint ahogy azt is, hogy ha csúcskategóriás munkaállomásokat vásárolt a cég, de ugyanígy megemlíthetjük, hogy ha csodás az iroda és az irodai kilátás. Az emberek ma már szeretnék jól érezni magukat a munkahelyükön, az elsődleges cél a pénzkeresés, de emellett ilyen szempontok is egyre fontosabbak.
Az állások piacán mi vagyunk most az értékesítők, adjuk tehát el a pozíciót. A vállalat kultúráját és jövőképét kínáljuk a jelentkezőnek. Egy hirdetés az első alkalom, hogy bemutassuk a vállalatot a potenciális munkavállalónak. Első benyomásból pedig csak egy van, így alaposan fontoljuk meg, hogy mit is írunk a hirdetésbe magunkról.
#álláskalauz #job #munka #karrier #álláshirdetés