Kép forrása: pexels.com
Az álláskeresés világa nem egyszerű, de az állást kínálók sincsenek könnyű helyzetben. Érdemes mindkét fél esetében egy kicsit távolabbról szemlélni a dolgot. Amikor állást keresünk, az önéletrajzunk egyfajta reklám, ezzel reklámozzuk saját magunkat, hogy úgymond kelendők legyünk az álláspiacon.
Ugyanígy az álláshirdetés is a cégünk reklámja. Ráadásul aki álláshirdetést fogalmaz meg, az sokkal nehezebb helyzetben van, a hirdetést ugyanis sokkal többen fogják látni, mint egy önéletrajzot. Tehát az álláshirdetés megfogalmazásakor azt is figyelembe kell venni, hogy sokan ezt olvasva találkoznak először a cégünkkel. Így pedig még tovább bonyolódik a helyzet.
Mielőtt szétbogoznánk a szálakat, érdemes azt is figyelembe venni, hogy hol is jelenítjük meg az adott álláshirdetést. Fontos, hogy olyan felületen tegyük ezt meg, ahol elérik, megtalálják az állást keresők. Erre pedig a Lépés Magazin oldal egy kiváló hely, mert itt színes, szórakoztató, friss tartalom várja a látogatókat, akik egyúttal állást is kereshetnek a felületen. Ráadásul a Lépés Magazin oldal ingyenes álláshirdetési lehetőséggel várja az ügyfeleket.
Munka, job, állás? – legyen bármelyik is a kulcsszó, az emberek millió találattal találkoznak az interneten. Kérdés, hogy melyek azok a hirdetések, amik felkeltik az álláskeresők figyelmét.
Figyelemfelkeltő álláshirdetések
Fontos, hogy az álláshirdetés figyelemfelkeltő legyen tehát. Érdemes számításba venni, hogy az internethasználók mindössze pár másodperc alatt döntenek arról a neten böngészve, hogy az adott hirdetést tovább olvassák-e vagy sem.
Tehát az alap, hogy legyünk világosak, tehát a címben jelenjen meg, hogy milyen állást is kínálunk. Ezt követően az első két-három mondatnak nagyon nagy szerepe van. Tehát ebben foglaljuk össze, hogy mit is kínálunk, itt semmiképp ne menjünk bele a részletekbe, tényleg legyen nagyon tartalmas, sok információt magában hordozó leírás az állásról. Ez kell, hogy legyen az álláshirdetés legütősebb része, itt dönti el majd ugyanis az álláskereső, hogy tovább olvassa-e a hirdetést.