Hírek

Piros orrot mintáz a Szamos új desszertje

Piros orrot mintáz a Szamos új desszertje

Kép forrása: Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány

A novembertől forgalomba kerülő édesség vásárlói a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány küldetéséhez járulnak hozzá.

 

A nagy múltú édességgyártó kifejezetten a civil szervezet nevére szóló és logójára emlékeztető módon csomagolt, egyedi desszertkülönlegességet dobott piacra: az étcsokoládéba burkolt marcipán közepében likőrbe áztatott meggyszem található, a klasszikus formát pedig élénkpiros csomagolás kapcsolja az alapítványhoz.

„Fontosnak tartjuk a jó ügyek mellett való kiállást. Társadalmi felelősségvállalási programjainkban lehetőségeink szerint teszünk is ezért. Ezért is fogadtuk nagy örömmel a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány ötletét az egyedi kivitelű desszertről. Az együttműködés során nem csak a termék értékesítéséből befolyó összegből támogatjuk az alapítvány küldetését, de bízunk abban, hogy az akcióval ráirányítjuk a figyelmet a pozitív életszemlélet és a vidámság fontosságára, különösen a beteg gyerekek és az elmagányosodott idősebb korosztály körében.” – mondta dr. Bak Judit, a Szamos PR igazgatója.

A múlt század harmincas éveiben alapított Szamos 100%-ban hazai tulajdonú vállalkozásként Magyarország meghatározó édességpiaci szereplője. A 22 üzletet működtető vállalat teljes termékportfóliója hazai gyártásban készül, jelenleg mintegy 500 munkavállaló foglalkoztatásával.

Az idén 25 éves Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány missziója, hogy mentális támogatást nyújtson az arra rászorulóknak. Színészi és pszichológiai háttértudással rendelkező, speciálisan képzett bohócdoktoraik országszerte számos gyerekkórházat látogatnak rendszeresen, emellett jelen vannak idősotthonokban, a Pető Intézetben, valamint halmozottan sérült gyerekekkel foglalkozó intézményekben. A közhasznú minősítésű alapítvány az elmúlt negyedszázad során több mint 430 ezer beteg gyermekhez, illetve több ezer idős emberhez vitte el a jókedv gyógyító erejét.

„Büszkék vagyunk, hogy egy ilyen nagymúltú vállalat, mint a Szamos a küldetésünk mellé állt és partner abban, hogy – az igazán nagyon finom desszert mellett – a derű, a pozitív életszemlélet és az elfogadás üzenetét közösen vigyük el a lehető legtöbbeknek.” – értékelte Mattyasovszky-Zsolnay Bence, az alapítvány ügyvezető igazgatója az együttműködést.

A megállapodás értelmében a Szamos minden eladott desszert után 50 forinttal támogatja a bohócdoktorok munkáját.

A kampányhoz készült videók ITT tekinthetőek meg.

LM