Kép forrása: Pizza Hut
2023-ban elkezdi partner franchise hálózatának kiépítését a Pizza Hut Magyarországon: az alkalmi gyorsétteremlánc több új éttermet nyitna országszerte, amihez már keresik a partnereket. Ez egy igazán különleges lehetőség, hiszen ritkaságnak számít, amikor egy globálisan ismert márka új kapukat nyit számára új piacokon. A hálózat fejlesztését első körben 50 ezer lakos feletti városokban tervezik, minden helyszínt egyenként mérlegelnek és felmérik a benne rejlő lehetőségeket.
Franciaország és Lengyelország után a cseh, a szlovák és a magyar piacon is franchise hálózat építésébe kezd a Pizza Hut. Az AmRest, Európa vezető többmárkás étterem üzemeltetője jelenleg is 26 éttermet üzemeltet az ország határain belül, a franchise hálózattal pedig első körben az 50 ezer főnél nagyobb lélekszámú településeken szeretnének elindulni. Ehhez már aktívan keresik a franchise partnereket.
Kozák Miklós, a Pizza Hut magyarországi igazgatója elárulta, hogy hazánkban a lehetőség iránt érdeklődők száma meghaladta az ezzel kapcsolatos várakozásaikat. Mint fogalmazott, Magyarországon nagyon ritka az a lehetőség, hogy egy vendéglátóipari világmárka franchise partnereket toborozzon.
„A cél, hogy az étterem, amit megnyitunk hosszú távon profitábilis legyen. Emiatt minden franchise partnerünknél ugyanazt a jóváhagyási folyamatot követjük, amibe beletartozik a pénzügyi terv elkészítése is. Csak olyan helyeken leszünk jelen, amiben hiszünk és amiben látjuk a jövőt” – jelentette ki.
Az AmRest bevált üzleti modellt kínál partnereinek. A cég kiépített hűségprogramja, az intelligens szállítási menedzsment, a termékinnováció mind vonzó előnyök egy újonnan nyíló étterem számára. Aki a csatlakozást fontolgatja számításba veheti, hogy a felépített rendszer átadása mellett biztosítják számára a szükséges képzéseket is.
Minőség, megbízhatóság, innováció
Kozák Miklós kiemelte, a cég stabil lábakon áll és az egész vendéglátóipart megrengető koronavírus-járványból is erősebben tudott kijönni. A Pizza Hut vonzó ár-érték arányú ajánlattal, új értékesítési csatornákkal, intelligens szállítási menedzsmenttel és a rendelések élő követési rendszerével rendelkezik. Így válaszolt a márka a 2022-es év minden kihívására.
„Minden étteremből elindítottuk a házhozszállítást, bővítettük a termék portfóliónkat, a vendégeik igényeire optimalizált ajánlatokat és érintkezésmentes kiszállítást vezettünk be”– meséli Buka Péter.
Buka Péter, a Pizza Hut franchise menedzsere arról is beszélt, hogy a többi országhoz képest Magyarországon rendkívül erős a konkurencia, több mint 500 független pizzéria működik, de a versenytársak közül hosszú évek óta kiemelkedik a Pizza Hut.
Mint fogalmazott, a Pizza Hut ereje éppen abban rejlik, hogy a vásárlói igények mentén szélesítik a kínálatukat a termékfejlesztésekkel.
„Klasszikus amerikai pizzánk vastag tésztájú, ezáltal olyan különleges termék, amit nem lehet megkapni máshol Magyarországon. Minősített beszállítóink minősített alapanyagait a legszigorúbb sztenderdek szerint használjuk fel, miközben odafigyelünk az innovációra is. A hazai piacra mi hoztuk be például a sajttal töltött pizzaszélt, amit a visszajelzések alapján imádnak a vendégek” – mutatott rá.
Buka Péter hozzátette, hogy a márka ezen jellegzetességei, az egyedi termékei és az általa biztosított szakértelem miatt kiváló lehetőség az üzleti partnerek számára, hogy ez alatt a népszerű márkanév alatt nyissák meg franchise éttermüket. Nem beszélve arról, hogy az AmRest az étterem működtetésével kapcsolatos nemzetközi és több márkát érintő tapasztalatai révén még jobban tudja támogatni a franchise partnereket.
LM