Kép forrása: pixabay.com
A digitalizáció korában a vállalkozásoknak folyamatosan felül kell vizsgálniuk és újra kell gondolniuk az üzleti kommunikációs stratégiájukat, hogy megőrizzék az online láthatóságukat, elérjék célközönségüket és megerősítsék a márkájuk iránti bizalmat. A profi ügynökségek nemcsak megértik ezt a kihívást, hanem egyedülálló megoldásokat is kínálnak, amelyek túlmutatnak a hagyományos PR kampányokon. A cél? Hosszú távú ügyfélkapcsolatok kialakítása és a valódi, mérhető eredmények elérése.
„A jól felépített PR stratégia nem csupán a médiafigyelmet vonzza, hanem hozzáadott értéket is teremt. A vállalkozásoknak lehetőségük nyílik arra, hogy növeljék az ismertségüket és az online láthatóságukat, ami megerősíti az ügyfélbizalmat a márkájuk iránt." - avat be Csiki Anita, üzleti kommunikációs szakértő.
Úttörő szemléletmódra van szükség a láthatóság növeléséhez
A hagyományos PR elsõsorban a brand ismertségének növelésére szolgál.
A legnagyobb cégek azonban ma már digitális PR-t is használnak, kifejezetten a fiatalabb célközönség elérésére, a márka hitelességének növelésére és a fogyasztók bevonására. Az új trendek adaptálása és a digitális PR technikák alkalmazása elengedhetetlen lesz a cégek számára, hogy megőrizzék pozíciójukat a piacon és lépést tartsanak a folyamatosan változó fogyasztói igényekkel.
„2024-ben a PR-szakembereknek a közösségi média és az influencer marketing dinamikus kombinációját kell kihasználniuk, hogy elérjék és megtartsák a fiatalabb közönséget. A márka hitelességét és emberközpontúságát az online platformok, mint a LinkedIn és a TikTok, valamint a hagyományosabb médiaeszközök harmonikus együttműködésével lehet erősíteni. Emellett a rugalmasság és az adatvezérelt stratégiák alkalmazása is elengedhetetlen lesz a piaci változások gyors kezeléséhez és a célzott, eredményorientált kampányok kialakításához." - zárta gondolatait Csiki Anita, a Starpath Agency tulajdonosa.
LM