Kép forrása: pixabay.com
Lezárult a Plasztika Esztétika és a Vivacy Magyarország - a Stylage hialuronsav alapú töltőanyagainak forgalmazója - országos piackutatása, amely az ország legnagyobb és egyben egyetlen olyan kutatása, amely a téma iránt érdeklődő hölgyek és urak ajaknagyobbítási szokásait és a bevatkozáshoz való hozzáállását vizsgálja.
Ajakfeltöltésnek vagy ajaknagyobbításnak nevezünk minden olyan eljárást, amely által teltebb, dúsabb vagy formásabb ajkakat érhetünk el.
Az ajaknagyobbítást általában injekciós eljárás keretein belül hajtják végre hialuronsav alapú töltőanyagokat alkalmazva.
Ezekkel a töltőanyagokkal azonnali hatás érhető el, természetes megjelenést eredményezve.
Léteznek másféle ajaknövelő eljárások is mint például a saját zsír betöltése, a szájimplantátum vagy az ajakemelés.
A kutatás meglepő eredményeket hozott.
A Plasztika Esztétika, országos webportál piackutatásából kiderült, hogy a kitöltők 31,7%-a aszimmetrikusnak látja ajkát, 28,1%-a teltnek és 27,3%-a vékonynak.
A válaszadók közel fele, pontosan 43,9%-a már feltöltette ajkát, és 98,4%-uk a hialuronsavas ajaktöltést választotta.
Mint kiderült, azok, akik már részt vettek ajakfeltöltésen, közel fele rendszeresen jár erre a kezelésre. 48,7%-a évente, 42%-uk fél év és egy évente keresi fel, míg a válaszadók csupán 9,3%-a keresi fel fél éven belül a kezelőorvosát.
A résztvevőket megkérdezték arról is, mennyire voltak elégedettek esztétikai beavatkozásuk eredményével, egytől tízes skálán kellett értékelniük, milyen eredményt hozott számukra az ajakfeltöltés. Csupán a válaszadók 2%-a adott egyes értékelés, 91,4 %-a a kitöltőknek 5 pont felett értékelte az eredményt, melyből, 39%-uk maximálisan elégedett volt a hialuronsavas ajakfeltöltéssel.
A válaszadók 10,8%-a 18 és 21 év közötti volt, 20,2%-ban 22 és 25 közötti, és a legnagyobb arányban, pontosan 24,5%-ban 26 és 30 közötti, 31-35 korosztály 16,3%-ban képviseltette magát.
LM