Kép forrása: pixabay.com
Minél több felületen érdemes közzétenni a kívánt hirdetést mivel annál nagyobb lesz a siker esélye. Csak úgy mint az álláskeresőknek, a hirdetőknek is fennállnak természetesen azok a neten, illetve újságban található lehetőségek, mint a Workania, Profession, Jófogás, Jobinfo, Lépés Magazin, Jobline és a Jooble. A hirdetőknek van arra is lehetősége, hogy kiemeljék őket, de az plusz költség. De ott van az ismerősök barátok rokonok általi úgynevezett szájról szájra történő lehetőség is amely ugyanolyan hatásos viszont nem kerül semmibe. Ez utóbbi megoldás a biztonságosabb
Melyik korcsoportot érdemes megcélozni apróhirdetéseinkkel?
A mai világban sajnos nem könnyű elhelyezkedni mert sok olyan tényezőt is vizsgálnak aminek semmi köze nincs magához a munkához. Hogy mik ezek a tényezők? Hát ott vannak pl a pályakezdők, akiket sok esetben tapasztalatlanságuk miatt utasítanak el figyelmen kívül hagyva azt a tényt, hogy esély nélkül nincs szakértelem sem. S bár pályakezdőként még nincs megfelelő ismeretük, friss tudással és ambícióval rendelkeznek ami ugyanolyan fontos lehet mint a szaktudás.
A középkor csoportja többségében már családos ami azt jelenti, hogy bár rendelkeznek kellő tapasztalattal és ambícióval, ebben az esetben a munkáltatók számára a gyerek vagy gyerekek megléte okozza a problémát, hiszen lebetegedhet, ami akár két hetes kiesést is jelenthet. Ez rossz mind a szülő mind a munkaadó számára hiszen a szülőt ez esetben pótolni kell mint munkavállalót, ami bevételkiesést jelenthet a munkáltatónak pedig munkaerőhiány. Ez utóbbi a legkevésbé rossz hiszen munkaerőt bármikor bárhol talál, a beteg kisgyerekkel otthon rekedt szülő viszont bevétel nélkül marad. Az idősebb korosztály viszont, bár rendelkezik a megfelelő tudással tapasztalattal és ambícióval, annak ellenére hogy kisgyermeket nem nevel itt hátrányt az öregkori egészségkárosodás jelent.
(LM)