Kép forrása: pixabay.com
Napjainkban a munkaerőpiac folyamatosan és dinamikusan fejlődik. Egyre több állást hirdetnek meg a különböző, leginkább online felületeken és várják a tapasztalattal rendelkező, ideális jelölteket. Azonban ahhoz, hogy a hirdetésre azok jelentkezzenek, akik valóban minőségi munkát végeznének, akik releváns tapasztalattal rendelkeznek és megfelelnek a kívánalmaknak, sok minden szükséges.
Hirdetés a Lépés Magazinban
Fontos, hogy hol találkozhatunk az álláshirdetésekkel. Hisz amikor beírjuk a keresőbe, hogy job, állás vagy épp munka, több millió találattal találjuk szemben magunkat. Nem csoda, ha az ember ilyenkor egy kicsit elbizonytalanodik és egy hatalmas feladatnak tekinti az álláskeresést.
Az álláshirdetések számára ideális hely a Lépés Magazin, hisz itt jelen vannak a potenciális munkavállalók, a hirdetők pedig ingyenesen hirdethetnek. Aki tehát állást kínál, érdemes kihasználnia ezt a lehetőséget.
Az álláshirdetés szövegezésén, megjelenésén nagyon sok minden múlik. Kínálhatjuk mi a legjobb munkát, ha ezt unalmasan, szárazan tesszük, nem fognak rá jelentkezni. Az álláshirdetések esetében fontos, hogy elsősorban a pályázóra fókuszáljanak.
Mit vár el, mit kínál a munkáltató
Erről egy kutatás is született, a Vermonti Egyetem kutatói 56 álláshirdetést vizsgáltak meg, ezekre 991-en jelentkeztek. A hirdetéseket két részre osztották, azokra, amelyek arra fókuszáltak, hogy a munkáltató mit vár el a jelentkezőtől és azokra, amelyek arra, hogy a munkáltató mit kínál a jelentkezőnek. Azok a hirdetések, amelyek a pályázóra összpontosítottak, háromszor nagyobb valószínűséggel kaptak jobb minőségű jelentkezőket. Ráadásul akik jelentkeztek, jobban megfeleltek a feltételeknek.
A fentiekből is látszik, hogy az állásra egyre inkább úgy kell tekinteni, mint egy termékre. És elsőként érdemes az álláshirdetésnél is inkább a pályázónak nyújtott előnyöket felsorolni, mint az állás betöltéséhez szükséges követelményeket. Ez olykor csak két pont cseréjét jelenti, a hatása azonban felbecsülhetetlen.
LM